Najčešća pitanja prilikom kupovine:



Da li moram da se registrujem kako bih poručio proizvod?

Odgovor: Ne. Proizvod možete poručiti putem forme na sajtu i kao neregistrovani  korisnik. Takođe, proizvod možete poručiti i putem naše e-mail adrese: prodaja@protehnicom.rs gde ćete navesti Vaše Ime i Prezime, Adresu dostave i naziv naručenog proizvoda, kao i putem telefona 061 24 70 945. 


Da li mogu da kupim proizvod za firmu (kao pravno lice)?

Odgovor: Da. Sve proizvode iz naše ponude možete poručiti i platiti kao pravno lice. Važno je samo da nam prilikom poručivanja naglasite da plaćanje vršite kao pravno lice kako bismo Vam na Vašu e-mail adresu poslali predračun za pravna lica. Zatim je potrebno da izvršite uplatu po instrukcijama iz predračuna. Proizvod šaljemo odmah nakon evidentiranja Vaše uplate. Pored prateće dokumentacije koja ide uz proizvod koji ste poručili, biće Vam obavezno dostavljena i overena račun/otpremnica za kupljenu robu.

Da li kao fizičko lice mogu da platim putem tekućeg računa?

Odgovor: Da. Sve proizvode iz naše ponude možete platiti putem tekućeg računa tako što prilikom plaćanja putem forme na sajtu odaberete plaćanje putem uplatnice/naloga za prenos. Ukoliko proizvod naručujete putem e-maila-a ili telefona, samo nam napomenite da na ovaj način želite da izvršite uplatu. Odmah ćete dobiti e-mail sa instrukcijama za plaćanje, a naručeni proizvod biće Vam poslat odmah nakon evidentirane uplate.

Da li mogu da otkažem porudžbinu ukoliko greškom poručim proizvod?

Odgovor: Da, pod određenim uslovima. Ukoliko ste greškom poručili proizvod, potrebno je da nam što pre, a najkasnije u roku od 30 minuta, putem mejla ili telefona javite da otkazujete porudžbinu. Tako ćemo imati mogućnost da poništimo porudžbinu pre nego što pokrenemo proces slanja. Porudžbinu možete otkazati i nakon tog perioda samo što u tom slučaju Vi snosite trošak dostave. Apelujemo da pre konačnog potvrđivanja narudžbenice, razmislite da li želite da kupite baš taj proizvod odnosno da li Vam svojim karakteristikama i opisom odgovara. Uvek vam možemo, u granicama naše informisanosti o datom proizvodu, izaći u susret sa dodatnim informacijama o proizvodu koji Vas interesuje, kako biste pronašli upravo onaj proizvod koji odgovara Vašim potrebama.

Kako mogu sa sigurnošću znati da sam uspešno poručio/la proizvod?

Odgovor: Za porudžbine čija cena prevazilazi 15.000 dinara, bez obzira na masu proizvoda i mesto dostave, dostava je besplatna.
Za sve porudžbine u vrednosti manjoj od 15.000 dinara cena isporuke je fiksna, bez obzira na mesto dostave i iznosi 300 dinara, ne računajući gabaritne proizvode čija masa prevazilazi 10 kg poput bele tehnike, TV aparata i slično. Za pomenute proizvode čija masa prevazilazi 10 kg, cena isporuke je 990 dinara.
Prilikom svake porudžbine, u Vašoj korpi možete videti kalkulaciju cene isporuke za proizvod koji ste ubacili u korpu, odnosno poručili.
Isporuka proizvoda se plaća direktno kuriru gotovinom, prilikom preuzimanja pošiljke.

Da li su cene navedene na sajtu sa uračunatim PDV-om?

Odgovor: Sve cene koje vidite na sajtu su sa uračunatim PDV-om, bez dodatnih ili skrivenih troškova.

Da li je moguća isporuka proizvoda van Srbije?

Odgovor: Ne. U ovom trenutku proizvode isporučujemo isključivo u okviru teritorije Republike Srbije.

Da li mogu da kupim proizvod i pošaljem nekome kao poklon na kućnu adresu?

Odgovor: Da, na sledeći način. Prilikom poručivanja proizvoda putem forme na sajtu, važno je da nakon što upišete željenu adresu dostave proizvoda, kao način plaćanja odaberete plaćanje putem računa/uplatnice jer ukoliko kao način plaćanja odaberete plaćanje pouzećem, primalac proizvoda će morati da uplati iznos cene proizvoda kuriru prilikom dostave. Odmah nakon evidentiranja Vaše uplate, poslaćemo proizvod na adresu koju ste naveli prilikom poručivanja.

Šta se dešava u slučaju da dobijem oštećen porizvod? Da li mogu da zamenim proizvod i na koji način?

Odgovor: Da, postoji mogućnost zamene oštećene robe, a način i uslovi pod kojima se to može uraditi detaljno su opisani OVDE. Ukoliko Vam je pošiljka stigla oštećena, najbolje je da u roku od 24 sata kontaktirate kurirsku službu koja je isporučila paket, kako bi napravili zapisnik. Ukoliko je roba stigla neoštećena, ali je neispravna, kontaktirajte nas na 061 24 70 945  ili na e-mail prodaja@protehnicom.rs kako bismo Vam poslali zamenski proizvod.

Zaboravio sam korisničko ime ili lozinku. Kako da rešim problem?

Odgovor: Ukoliko ste zaboravili korisničko ime, dovoljno je da nas kontaktirate putem e-mail-a sa podacima koje ste ostavili prilikom registracije – imenom, prezimenom i e-mail adresom. Poslaćemo Vam korisničko ime sa kojim ste se registrovali na našem sajtu. Ukoliko ste zaboravili lozinku koju ste naveli prilikom registracije, sve što treba da uradite je da kliknete na link “Zaboravili ste lozinku” i na stranici koja Vam se bude otvorila, unesete Vašu e-mail adresu. Zatim kliknite na “NASTAVI” i na Vašu e-mail adresu stići će nova lozinka.