Zamena artikala
Pre naručivanja proizvoda, uvek apelujemo da pre kupovine dobro proverite da li proizvod koji poručujete svojim opisom, karakteristikama, cenom i izgledom odgovara Vašim potrebama kako biste izbegli ponovne troškove slanja, koji u slučaju zamene proizvoda, padaju na teret kupca. Slobodno nam se obratite za dodatna pojašnjenja, uvek ćemo se potruditi da Vas, shodno informacijama kojima raspolažemo o datom proizvodu, informišemo o tome da li proizvod koji planirate da kupite, odgovara Vašim potrebama.
Ukoliko ste ipak poručili proizvod koji Vam ne odgovara i želite da izvršite zamenu istog, važno je da nas o tome obavestite putem e-mail-a na: prodaja@protehnicom.rs ili putem telefona na broj: 061 24 70 945 , a zatim kontaktirate kurirsku službu kako bi ste joj predali proizvod za zamenu koji nam vraćate. Moguće je zameniti samo artikle koji nisu korišćeni i koji su vraćeni u originalnom pakovanju. Kuriru predajete proizvod u originalnom, adekvatno upakovanom pakovanju, kao i u neoštećenom stanju. Nakon što artikal stigne na našu adresu i izvršimo proveru artikla da li je poslat u adekvatnom i neoštećenom stanju, biće Vam izvršen povrat novca, a zatim Vam možemo poslati novi poručeni proizvod.
Važno: Prilikom iskazivanja namere da zamenite proizvod, poželjno je da nam se obratite putem e-mail-a kako bismo lakše evidentirali informacije koje prate proces zamene. Na Vašu e-mail adresu poslaćemo Vam dokumentaciju/zahtev za zamenu koji popunjavate, a Vi zatim nama šaljete povratni mejl sa popunjenim podacima iz forme za zamenu, zajedno sa račun/otpremnicom koju ste dobili prilikom kupovine proizvoda. Možete nam navesti razlog zamene kako bismo mogli da Vam pomognemo oko zamene za proizvod koji Vam odgovara, ali niste u obavezi da nam iskažete razlog zamene ukoliko ne želite. Slanjem zahteva za zamenu, obavezujete se da ste saglasni sa uslovima zamene artikla za drugi artikal.
Rok za zamenu proizvoda je 14 dana od trenutka podnošenja zahteva od strane kupca, a nakon prijema proizvoda.
Troškove zamene proizvoda i novca snosi kupac, osim u slučaju kada kupac dobije oštećen ili pogrešan artikal. Prilikom vraćanja proizvoda, kupac plaća iznos poštarine po zvaničnom cenovniku one kurirske službe putem koje nam vraća proizvod.
Artikal za zamenu mora biti vraćen u originalnom i neoštećenom stanju, kao i u neotvaranom pakovanju. Proizvod nije moguće zameniti ukoliko je otvaran, oštećen ili vraćen bez originalne ambalaže.